10 timmar i stallet.

Dagen börjades som vanligt på Edda, Jag började med att rida en runda på Vidja i repgrimma, och den rundan kommer jag inte skriva något om... GRRR. Sen red jag iallafall Eljar, det var ett tag sedan jag red honom, men det gick faktiskt mycket bra, han är lättare och lättare att plocka ner i tölten. Och sen bortsett från formen fick vi till en sån jäkla bra ökad tölt! Ohja!

Sen när jag kom hem bar det nästan iväg direkt igen, skulle till ridskolan i Borrby eftersom jag hade blivit tillfrågad att hoppa Knallen på teorilektionen, (Skulle visa olika hästar under löshoppning och under ryttare). Och jag som varken hoppat eller ridit stor häst på ett halvår var ju lagom nervös ^^ Men det blev bättre efter bara 5 minuter. Hoppade riktigt bra, lite krassligt, men helt okej. Inga rivningar och inga vägringar! upp i ca. 1 meter kom vi =) Dom filmade honom samtidigt, eftersom han ska säljas, så skulle dom ha en film till annonsen. Och som inte många vet, men så är jag ju sugen på honom, jag tycker ju verkligen om honom. (Ja, jag tycker om Vidja MYCKET mer, men jag måste inse fakta att jag aldrig kommer ha råd att köpa henne). Och Knallen känns bara såå rätt, om jag inte köper honom kommer jag ångra mig MYCKET. och det vet jag. Så då frågar jag mig själv, var får jag pengar ifrån?! NAH?! Nu när jag ska betala min utbildning och allt, ska åka till Island, och hur ska jag hinna med allt.
Helt enkelt får jag försöka leva på skolan så länge. och ser hur allt slutar. Det är så mycket just nu och jag bajsar gärna i allt!

Imorgon är jag ledig från Edda och det är skönt för det är en del som ska göras nu! Imorgon ska jag fixa mina naglar (Olalala), och sen på kvällen ska jag ut och äta med min pappa+familj och även min farmor följer med från malmö stad. Gutt.

Tjingeling :*


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test