Fars dag.

Ironiskt att ingenting i mitt inlägg har något med rubriken o göra ^^

Idag har det varit två lektioner, och jag har varit SUR idag, det är kanske bra, det gjorde mig till någon slags "badass" ridlärare. Man kan inte alltid bara låta dem lulla runt, sätt gränser och öka kraven  ;)
Sen red jag Vidja <33 och OJ vad jag har saknat henne!

Fick sedan reda på Eva att hon har blivit förfrågad om ett samarbete med något som kallades "Green rehab" (?) Som även sammarbetar med carema närvård (sjukhuset) i simrishamn. Som just handlar om rehab med hästar. Låter intressant, vet dock inte allt för mycket om det för tillfället men det kommer väl.


Är du emot rasism? Kopiera denna bilden och lägg ut den på
din blogg. Be också dina läsare lägga ut bilden på sina bloggar.

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test