Framtidsplaner!

Idag snackade jag med Eva, och eftersom jag tidigare nämnt att om man betäcker Vidja med en hingst med två gulanlag så blir det ett "creme-färgat" föl, det tyckte ju Eva var fantastiskt!  Så om jag har hittat en isabell-hingst eller liknande innan vintern är över så betäcker vi Vidja så tidigt som möjligt nästa år! :D Det ska vara en hingt med mycket action i tölten eftersom det är det Vidja saknar. Så om ni känner till någon som kommer och betäcker i skåne så säg till ;) Sif ska vi också betäcka! Fast med en hingst som ger stora kraftiga avkommor eftersom vi vill ha en verksamhetshäst efter henne, tror inte vi har några färg-önskemål på denne.
Perla ska vi få bedömd både exteriört och "ridegenskaper" eller  vad man nu bedömer i. Så det är meningen att vi ska lägga upp ett träningsprogram med Alexandra Montan Grey för Perla och mig, och sedan ska jag visa upp henne o.O  Läskigt! Har disskuterats om det ska göra i dannmark kanske eftersom det är nämre. Men inget är bestämt! Det är som sagt vad som hänt idag minst sagt.
Mjödur ska bli promenadhäst då han fortfarande visar tecken på hälta, Bollerup nästa.
Har även fått svar angående resebidraget! Inget givande svar dock men svar har kommit, YES!

För övrigt har jag just varit hos tandläkaren och fick inga anmärkningar, prima ballerina!

Tjingeling :*

För alla er som trodde det var lätt att rida =)
(Det roliga börjar ca. 1:45 in i filmen, alla ni som rider och är trött på allt snack från folk om att det är enkelt  NJUT, alla ni som inte rider som påstår att det är enkelt att rida IN YOUR FACE!)

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test