trötthet =D

Idag var det meningen att jag både skulle följa med Louise till sandvången och sticka till Edda fast jag är ledig, men när jag vaknade i morse så kände jag mig väääldigt trött, varför vet jag inte. Sen med tanke på att vi måste gå mer än 2 kilometer från bussen för att komma till Sandvången så blev man lite extra sliten. Så när vi kom dit så skulle vi rida Gymir och Heba som jag inte hade bild på tidigare men nu har jag det. Jag har till och med fotat ALLA hästarna i hagen, utom en skimmel som stod långt borta. Så här kommer alla :

Heba                                                                                Gymir

Solen                                                                      Lejontass

Stoföl                                                    Hekla                            Hingstföl

Geysirs gomp och lilla hingstfölet som sticker fram.
För övrigt ska jag  på dop imorgon, och i och med att jag inte var hos Vidja idag så innebär det att jag inte kommer träffa henne på två dagar ..... =( Bläää. Men på söndag =) Då är det även två lektioner att uthärda! Ouuuuf vilken vecka asså.
Ska övningsköra till Malmö imorn så håll er inne (y)
Tjingeling :*

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test