Outlet på Flyinge Hästshop!

Nu jäklar händer det grejer!
Outlet på Flyinge hästshop, 40-80% på allt! Märken som bla Equline och Kyra K. För er som känner att ni behöver nya rikemansgrejer fast till ett billigt pris ;) Den 26 Oktober (Imorgon), Kanske i will go there!
Flyinge shopen: www.ryttare.com

(Diva frá Gatugården, Vidjas lookalike)

Nu snart ska jag ut till stallet och ha lektion och nu jäklar ska vi få fason på tjejerna! Leken är över, här börjar allvaret! DAMMDAMMDAMMDAAAMMMM!(8) men för att muka upp stämningen ska vi jobba med horsemanship och rida i repgrimmor! Senare ska jag be Jennie filma mig och Vidja när jag rider flygande pass, och ser det någerlunda okej ut så får ni kanske se den ;) Men främst är det för att jag själv ska kunna se om det något att visa på tävling eller något att skämmas över ^^ Hehe, jag har ju trots allt aldrig blivit tränad i pass, bara testat själv x) Så vi får väl se hur det blir med den saken! Om den blir riktigt awesome, så ska jag använda den till en hemlig sak som jag kanske berättar ikväll eller imorgon ;)
Utvärdering ikväll om dagens lektion!
TJINGELING :*

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test