Småbröder+häst

Ryggvärk och svidande armar sedan hårt arbete igår, idag kommer min pappa+famlij in från malmö för att hälsa på sin barndomshåla- Simrishamn. Deras första anhalt är Edda hästar där de ska hälsa på mig och så ska två av mina små bröder, 3 och 5 år få rida för andra gången på Edda. Pappa som verkade sugen frågade han också om han fick rida, Men eftersom det är planerat att Gráman skulle användas så vet jag inte. Det får vi fråga Eva om, min pappa han väger ju trots allt inte så mycket.
(Fabian & Måns)
Och jag längtar så fruktansvärt mycket till Island! Jag vill dit nu, och vara där lääänge. Jag hade faktiskt tänkt fråga Eva om hon kanske kunde ta kontakt med Hlidarbergi och höra om det finns något alternativ till att jobba för mat och boende. Jag vill ju åka som någon slags Au pair, men jag vill inte jobba med barn >.< Jag vill ju jobba med hästar. Så vi får ju se hur det blir med den saken. Men till Island ska jag *Kapaow*
Från en annan vinkel sett, jag vill inte lämna min Vidja, BAJS på att jag inte kan ta med henne till Island och ha henne där och massa sånt, BAJS på det säger jag bara. Det är ju trots allt väldigt lång tid innan jag reser till Island i och med att jag ska genomföra min utbildning först. Kanske har jag köpt Vidja innan dess och ordnar så hon får gå en lång härlig tid på bara lösdrift, kanske med ett föl? Något under tiden jag är borta. Kanske blir det så, det är så jag vill att det ska vara iallafall.
Nu är hon ju ett sto, Men jag säger bara, My brother <3
(Mest för att uttrycka mig i något slags amerikanskt slang att hon står mig nära, närmre än någon annan, och att inte ens döden skiljer oss åt)
Hör av mitt ass ikväll om dagens händelser.
Tjingeling :*

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test