Ett till inlägg.

Onsdag 25 Augusti
19:55 Eurosport: Nations Cup Series
20:55 Eurosport: Riders Club

Torsdag 26 Augusti
09:00 Eurosport: Nations Cup Series

Söndag 29 Augusti
00:00 Eurosport: Global Champions Tour i Rio de Janeiro, Brasilien
Jag sitter och tänker på teorilektionen på lördag (Som även gör att jag missar långritt :< ) Blä, men ja. Det är tänkt att vi ska prata om hästens 5 sinnen och hur de fungerar samt hästens huvudinstinkter som jag anser är viktiga att känna till. Även ska de lära sig att läsa av hästens humör och reaktioner, vilket sinnestillstånd de är i osv. Och om vi hinner ska vi gå genom hästens betydelse och användning genom tiderna  och vad det finns för hästyrken.
Är det någon som har värdefulla tips att dela med sig av inför denna lektionen? haha, de tages tacksamt emot!
Hahaha, Alltså. Jag skrattade så det slog knut i magen på mig xD Stackars lilla barn, och fy vilken ponny xD
Min favorit är när den lägger sig ner xD



Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test