Galet väder

Klockan är på tok för mycket för en sån som mig, men liksom hallåja, finns det någon som är mer rädd än mig för åska? Då är det ju skitbra att jag satt hemma hos Louise i deras vardagsrum så man ser ALLT -.-' Det var riktigt illa, Åskan dånade, blixtarna bländade, vinden ylade och regnet ööööste ner. Nu tycker jag det gick för långt, nu är Tor liiiiite för våldsam med sin hammare, han får kasta den lite snällare i fortsättningen.

Det var väl tur att jag tittade på Pippi under tiden så jag hade lite annat o tänka på också!
Pippi- "Men såhär har jag alltid gjort, och det har blivit så bra SÅ!"

Lämna en tolle!
Postat av: Frida

Hihi, jag var också uppe inatt när det åskade... Kunde inte soooova, jag hatar åska!

2010-08-16 @ 08:16:40
URL: http://shivve.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test