Ursäkta?

Jag måste bara säga att jag blev lite bobbed när jag såg en blogg just innan, Det var en (foto)tävling som hette "tjockaste hästen" eller något liknande. En tävling där man skulle rösta på den häst man tyckte var tjockast. Varför gör man en tävling om en sån grej? Det är väl inget kul med tjocka hästar? Det är väl ganska synd? Jag sitter inte o säger att jag föredrar benrangel. Men förstå mig rätt, Det är väl lika synd om en överfet häst som en smal? (Ännu en gång, missförstå mig inte). Vad säger ni?
Jag har även läst att många hästar har fått svälta i sommar pga okunniga hästmänniskor som släpper sin häst på bete och tror den ska klara sig hela sommaren. Men i detta varma och torra sommarklimatet iår har kanske inte betet varit tillräckligt på alla ställen. Jag ska inte sitta här och tro att jag vet bäst men just därför också länkar jag till en SKITBRA hemsida där det står om foderstater, foder och det finns jättebra bildexempel på magra, tjocka och hästar i gott hull. Rekomderas starkt. Klicka HÄR för att komma till sidan!


Foto: SagaBÅ, Axa
-Har ingenting med texten o göra

Lämna en tolle!
Postat av: Emelie

Axa saknar man!



titta gärna in på min blogg:)

Följer din blogg varje dag!

2010-09-02 @ 15:38:27
URL: http://sshakethatass.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test