Fint besök

Haha! Hej hopp Sagas blogg. Idag är det jag, Louise , som hälsar på i Sagas blogg.

För tillfället springer Saga runt i lägenheten och försöker platta håret/bestämma vad hon ska ha på sig/hitta något att äta/bli klar i tid på samma gång. Det ser lite stressigt ut, fast jag njuter av att titta på, jag är ju helt klar liksom.

Idag har Saga varit i skolan. Där har jag ingen aning om vad hon har gjort, men säkert har hon gjort en massa skolsaker. Klockan två slutade hon i alla fall och då kom hon upp till mig på Aurora och dammsugade grönisen - det behövdes! När hon skulle tömma mattorna i sin bil, stod min fina, svarta nytvättade Volvo bredvid. Smart som Saga alltid är tömde hon ut innehållet på mattorna mellan bilarna så allt blåste på min bil. Som ni alla förstår blev jag jätteglad på henne då.

När båda bilarna var klara drog vi till hennes skola där hon hämtade papper i en hel evighet. Efteråt drog vi till Mårtens och käkade baguetter. Därefter delades våra vägar, men nu är vi tillsammans igen. Det är ju då vi trivs bäst liksom.


Nu hinner jag inte skriva mer, jag hinner inte ens kolla igenom. Vi drar på party hos Bing - och fett kul ska vi ha!


Hai poo!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test