Graneborg.

Gårdagen var awesome, Jag sov hos Louise eftersom jag inte var så pigg på att gå hem från stationen.
Idag så skulle det bli uteritt på Graneborg och eftersom vi är så snälla fick Louise följa med på Elfur! Vi provade nya vägar och sådant, det blev även en hel del fart på slutet ;) Pigga hästar gjorde allt till en fröjd trots att det blåste lite. Hörre var helt till sig så pigg han var! Det var alltså jag som red Hörre, Kristian som red Birk och Louise som red Elfur. Efter ritten fick hästarna komma in och mumsa i sig lite gott eftersom de var så duktiga, jag menar 2 timmar ute kan göra en ganska mör!
Annars har dagen varit lugn, nu sitter jag och Louise här och tittar på 'knocked up' Den är helt awesome. OCH NEJ, vi handlade inte så mycket att vi behövde skylta om hurvida allt skulle räcka till alla. Haha xD

Ja, jag är tråkig ikväll så här kommer bilder på de tre duktiga hästarna


Lämna en tolle!
Postat av: Snutte

Hihi det där sista tror jag inte så mycket på när Saga är med i bilden ;) tror att ni sa att ni var minst 10 pers ikväll som skulle ha snask och dricka ;D

2010-10-03 @ 22:17:00

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test