Svammel....upp i rödiga ostslams.

Jag ligger startklar för sömn i sängen min men känner definitift inte för att sova. Jag känner för en djup och givande konversation med någon som inte verkar finnas till min tjänst ikväll eftersom han har damabesök! GRR!
Jag ska därför underhålla mig själv genom att skriva ett helt meningslöst inlägg med massa stav- och grammatikfel!

Ja harr fortfarande intte släpt den stora gåttan om vadd deta okenda ord "mobileo" är som fins på mobbilen! Jag söker jusst nu på google förr at ta redda på vad deta kan tenkas vara! Men de endaa som kåmmer upp är en masa flera sidor där dåm okså undrar vad dett är. Et ennu o löst musteryum!

Nej, nu blev detta jobbigt, inga fler stavfel förutom dem jag gör av misstag förstås.
Och vad är allt detta stohej om att det snöar?! Många, många gnäller om att det snöar, många som bor nära mig, men icke ser jag att det snöar? Oj, vad meningslöst detta blev. Jag ska nog komma på något vettigt snart...

Fullständigt namn: Wilmer X

Född: Någon gång i April-Maj 2008, allså ca. 2 år nu
Ras: Bearded Collie (Mamman) & Bordercollie/fox hund (Pappan)Det sistnämnda är dock osäkert
Färg: Svart med bruna tussar vid öronen
Tecken: Vit på bröstet samt 4 vita tassar med svarta prickar på. Plus några vita hår i svanstippen, osynliga om man inte letar.
Klädel: Oftast en grön eller blå scarf med ett snyggt halsband som tillbehör.
Favoritmat: Whatever DU äter på.
Favoritleksak: En limegrön traschad nalle jag vann på tosselilla en gång i tiden. Och whatever naturen erbjuder.
Favoritkompis: Allt på 4-ben av kvinnlig art. Skämt åsido, han gillar alla såklart.
Typiskt Wilmer: Vevar svansen så snabbt när han blir överlycklig att han nästan lyfter från marken.

Detta var väl kul? :D

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test