TISDAGENDENTJUGOSJÄTTEOKOBER

Hey, don't write yourself off yet
It's only in your head you feel left out or looked down on.
Just try your best, try everything you can.
And don't you worry what they tell themselves when you're away.

Imorse var det Apkallt, med ridbanan såg ut som en lerbrottningsarena (Y) Så jag och K började med att måla lite så lösdriften kan bli klar! :D Och tro det eller ej, men vi målade ALLA plankorna! Vi var så jäkla awesome! Sen gick vi in på lunch, och råkade ta lite lång lunch, heehee. Sen var det ut i stallet igen, då jag först red Kvika, och kändes pigg o alert, mycket mjuk o fin. Så red inte så länge, varför trötta ut henne när de ska komma en och provrida henne imorgon ;) Sen tog jag in Hörre som höll på att välta stallet så jag fick ta ut honom där ute och rykta istället! Där kunde han stå utan att ens vara uppbunden, haha. Knäpphäst =)
Jag började med lite arbete från marken, jag skulle ju visa K, Hörres lilla trick xD Och först gick det inte (Såklart bara för att vi hade publik), men till slut lyckades vi ett par gånger. Sen tränsade jag och red lite barbacka, det blev lite slarvridning, man kan ju inte alltid vara seriös :P Och det tyckte Hörre var helt okej, Han gick bättre än de flesta senaste gångerna! Och vi gjorde alla gångarter och jag trillande inte av xD Tur är väl det med tanke på pölarna på ridbanan!

Det var mitt roliga inlägg xD, just nu håller jag på o tvättar, och det är SKITTRÅKIGT.
Kommer kanske lite news senare ikväll.

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test