Jag har stenkoll.


Graneborg idag, Jag och Camilla hjälptes åt med Katten på morgonen. Kort där efter red jag Kvika en liten stund. Jag är trött, därför skriver jag så roligt och fantasifullt xD Aop men. Jag gjorde en ganska lyckad Join up på Hörre i hagen. Och tog in honom i rundkorallen och gjorde ännu en ganska lyckad Join up. Sedan gjorde jag ett tappert försök att långlina honom, tur att en av oss kan det där iallafall >.< Hahaha! Sedan tog jag ut honom till stora paddocken och red lite barbacka, inte så länge men en del skänkelvikningar hann vi med.  Sedan tog jag en snabbislunch då jag fick sällskap av Smulan och Fläckan. Trevligt, trevligt! Efter det så skurade jag lite vattenbaljor och fyllde på vatten till alla pållarna. Sedan tog jag in Elfur och gjorde en lyckad Join up. Sedan tog jag in henne i stallet pysslade lite och sen fick hon gå ut igen.
Imorgon tänkte jag vara lite duktig och smörja utrustning! :D


Bra att jag har så bra koll på valet och sådär?
Jag trodde det redan hade varit? Och nu vet jag namnet på nästan många partier. Typ
Miljöpartiet, Piratpartiet, vänster och höger. Eller något.

Jag är väldigt insatt, ja?

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test