Uteritt med Christine!

Anlände till Sandvången imorse efter uppskattad sovmorgon! Mycket vackert väder uppskattades också, tack Gud. Jag gjorde mina sysslor och sen kom jag med den briljanta idén om att fråga Tina om inte jag skulle kunna få ta med en kompis till o rida i det fina vädret?! Med Chrstine i åtanke självklart! Hon har ju tjatat sönder om att få rida med oss i EVIGHETER! Jag hämtade henne på stationen i Simrishamn, sen hem till mig där hon fick låna ridkläder, OJ vad snygg hon blev! :O Hihi, Jag fick äran att bestämma vilka hästar vi skulle rida, så då tänkte jag, Dimma är ju fantastiskt snäll, så varför inte ta henne till Christine! Sen är ju dom andra hästarna lite rädda för Solen, så jag tog Heba. Ritten var underbart härlig och solig. Christine var jätteduktig fast det bara var första gången hon red! Galopperade och allt! Slänger upp en bild på henne här!


Denna bilden tog jag i hagen, jag gillar den =)

Frenja och Mói


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test