Bild?! =O

RitarN inom mig har vaknat till liv igen!  Jag förstår inte varför det ska vara så jäkla svårt att orka/få tid med att hålla på med en av sina stora passioner?! För när jag väl gör det så lägger jag ner hjärta och själ, och när jag blir nöjd så känns det så jävla bra. Är det så svårt att lägga lite tid på det då? USCH!

Här kommer iallafall en bild från idag som jag blev nöjd med!

Jag vill bara förbättra mig hela tiden, hur gör man?
Här om dagen så red jag Dimma i ridhuset och den känslan var ju bara GRYM! Hon var riktigt pigg och bjöd på sig själv och det var bara helt fantastiskt! Riktigt snygg i gångarterna och så uppmärksam och lyhörd och ja, denna listan kan jag fortsätta på länge. Ökningar, halter, bakdelsvändningar, galoppfattningar, allt var så jäkla felfritt. Ibland är allt så jäkla perfekt.
Igår red jag ut med Johanna och Jonna, Johanna red på Heba och Jonna red på sin egen Bella som numera flyttat till Sandvången (Yaaay). Johanna red Heba riktigt bra, med tanke på att hon brukar rida 1,70 kameler och inte har någon särskild Islandshästerfarenhet så tycker jag att hon red Heba fantastiskt!
Det blev en underbart fartfylld tur full med skratt och lite busridning! (Det är sånt som tillhör förstår ni väl).


Och på tal om stora hästar, det finns inte många bevis kvar på att jag en gång var kamelryttare!

ADIÖ Folk!


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test