Heeestar

Idag tog jag lite bilder på Graneborgspållarna! Jag gillar särskilt en jag tog på Eddie, han är så fotogenisk!
Jag har redigerat den för att få någon sorts känsla.

Senare idag stack jag till Sandvången, Dimma gjorde jag massa fin idag med pälsglans och allt, pälsglanset är GANSKA acceptabelt, fastän chansen finns att det kan äta upp henne ;) Sen red jag i nosgrimma, ingen särskild anledning bara för o känna, och det känndes definitift som om vi inte var riktigt mogna, i början kändes hon jättefin men med tiden att hon blev trött så blev hon också väldigt framtung och kände att hon kunde smita lite. Men trots allt så lyssnade hon jättebra hela tiden, och inget kändes 'slarvigt' trots det inte blev så jättebra. Måste ju bara få upplysa alla om att hon gjorde en riiiiiiktigt bra galoppfattning idag, MMMHMMM säger jag bara!

Avslutar med en till bild på Eddie för att han är så fin!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test