Hoppträning.

I fredags dvar det hoppträning för L, och jag var med och tränade med kära Dimma, och för er som inte vet har Dimma aldrig hoppat förut, bara någon enstaka gång med mig, då det varit ett litet sockerbitskryss. Så detta blev nog väldigt överväldigande för henne! Haha.
Hon gjorde det mesta till plockepinn, men humöret var på topp och hon kändes piggare och gladare än någonsin! Och gjorde ganska bra ifrån sig trots allt, och jag är så jättenöjd!

Idag är jag i Malmö hos min papput, jag körde in igår efter jobb, och såklart den dagen jag ska sitta och köra i en halv evighet är det jättefint väder, då jag kunde varit ute och ridit en jättefin runda i skogen!
Men idag är det fint väder igen, och jag hoppas att hinna till stallet innan det blir mörkt så jag kan rida ut i vårsolen!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test