Miljöträning

Som sagt! Idag var det miljöträning, vi har fått repetera parasollet, presenningar, rida genom och under pressenning och lite sånt, sen har vi ridit med tomtebloss och ridit sidepass över koner som Eddie inte alls gillade heh, heh, heh. Och några andra grejer, det var skoj och Eddie betedde sig helt okej trots att han är i någon slags trots fas nu, han blev rätt så mycket fogligare när han kommin i det, förutom när han skulle göra sidepass över konan....

Ska jag berätta att både jag och Louise åkte av? OCH en annan tjej, alltså 3 av 4 ridande åkte i backen, de ni!












Om ni inte missade det så ser ni att jag fick en flygtur där en gång mitt i allt, han reste sig, skjöt ifrån och kastade sig åt sidan så jag föll bakåt och landade på mjukdelarna x) Men har upptäckt nu när jag varit hemma och slappat i en timme och sen rest mig för att gå att min fot gör jätte, jätte, jätte ont och jag kan knappt gå. Den är inte svullen ÄN.
Men jag är inte den som är den, man ska trilla av med jämna mellanrum, det mår man gott av !

Lämna en tolle!
Postat av: Linda

Det där är ju kanonträning, superroligt dessutom :D Mindre kul att du flög av, har du lärt han att stegra eller gör han det av ren protest?

2012-04-15 @ 19:40:48
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test