Ops, he did it again!

Ni som känner mig, Eddie och bloggen väl vet mycet väl vad jag menar med rubriken, behöver jag säga mer? Bara titta:

Det värsta är att han gör en massa ljud och stonkar för att han tycker att det är så skönt! x)

Här på nästa kan ni se Julle och Eddie, BFF!
(Vill bara säga att ni måste titta på hela om ni vil höra deras tjut, väldigt moget jagmenar..?)


För övrigt gick ridpasset SÅ JÄVLA BRA, det är okej att använda svordomar i sånna sammanhang! När jag skrittade fram tänkte jag vara lite alternativ och drog ner en sån "vaxduk" som hängde på sargen som var förskräckligt läskig enligt Eddie! Red runt med den rätt länge och bara utsatte den stackar hästen för denna brutalt onda vaxduk sänd från underjorden. Men i slutändan så var den inte så farlig endå.....

Men som kan gick idag! Helt jävla awesome! I början var det lite stelt o ja, sådär. Men sen när han kom igång och blev lite lösgjord så var han som en dröm! Så stabil som han var i formen har han aldrig varit förut! Han travade på som bara den och gjorde några "ökningar" (Med den måtta han orkar), som bara var... ja helt fantastiska! Samtidigt som jag hade bra kontakt med bettet/munnen så hade jag inget där, jag har liksom helt plötsligt fått en bärighet som inte fanns där innan! GRRR, så glad jag är.

Han är så.... ridbar liksom, så medgörlig och lyhörd, känslan efter detta ridpass var obeskrivlig!


Nöjd & något svettig står han och äter ur sin nya blåa hink!

Och måste bara visa denna också,
KnäppEddie kryper fam igen, han som tidigare både vägrat gå i eller nära vattenpölar var så törstig när vi gick ut till hagen att han stannade på ridbanan och drack ur en vattenpöl, Alltså seriöst en vattenpöl på ridbanan?!
Slurpslurpslurp lät det....

Lämna en tolle!
Postat av: Camilla Prager

Haha han är för rolig! Skönt att höra att han inte har förändrats så mycket ;-)

2012-02-21 @ 21:12:36
URL: http://www.ryttarcoach.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test