Finbesök!

Aaajustdet, exakt som det står får vi finbesök i stallet idag av Camilla, Eddies ägare! Hon ska komma och hälsa på honom och titta lite när vi rider och ja, lite sånt! Han fick vila igår ju så han är utvilad och inte cranky nu när det är upp till bevis liksom!
Jag vet att hon inte bryr sig om det går dåligt idag, men det hade endå varit obeskrivligt roligt att kunna visa hur långt vi kommit från hans bästa sida! För jag erkänner att han kan en del "småsaker" som jag inte skrivit om här som kanske kommer lite oväntat kanske? Inget brutalt häftigt! Men småsaker som jag sa, som jag kanske plockar fram om han är på sitt häftiga humör!
Berättar hur det gick senare......


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test