Lite konstigt

Saker ni inte vet om mig:

- Jag hatar mjölk, blir illamående om jag dricker det.
- Jag har en död kanin på rummet. (Helium-kanin)
- Jag har alldeles för många möbler på mitt rum.
- Jag hade kunnat leva på morötter och dippa i resten av livet.
- Jag är plattfotad.
- Första gången jag började på ridskola 4 år gammal fick jag den största hästen och började gråta.
- Jag har aldrig haft/ägt en egen häst.
- När jag var 10 fick jag välja mellan en lekstuga och en häst, jag valde lekstugan.
- Jag är världens sämsta på att matcha kläder.
- Jag har tappat min mobil i hästkiss.
- Jag har aldrig skadat mig allvarligt när jag hållt på med hästar och ridning.
- Dock har jag råkat slå huvudet i ridhus-porten och fick då hjärnskakning.
- Jag lägger ibland diverse grejer i garderoben eftersom det ser stökigt ut om de ligger framme.

Lämna en tolle!
Postat av: Julia

Svar: Dina bilder är finast i världen!!!!!!! jag är förälskad i alla :) :):)

2012-01-17 @ 21:58:46
URL: http://julipe.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test