Hårigt

Jag lovade NÄSTAN mig själv att hålla mig utanför den här diskussionen om hår i armhålan, måste ju tillägga att jag inte tittar på melodifestivalen vilket jag har hört är källan till det hela, utan jag har trillat in på det via en grupp på facebook.
Och jag måste ju säga att jag blir så brutalt jävla äcklad av människor som liksom njuter av att kalla andra för äckliga och okvinnliga och ja ni vet... Det gör mig så fruktansvärt arg att människor inte kan låta andra människor få vara precis som de vill utan att de måste öppna sin fula trut och välla ur sig hela svärjningsordlistan.
Jag blir rent ut sagt rädd när jag ser hur människor är.



Givetvis är det inget fel att vara vän med Herr. Rakhyvel och Mr. Vax heller, vilket jag själv är, men tänkte bara upplysa er om mina åsikter.

Lämna en tolle!
Postat av: josefine

håller med dig, det är sjukt omoget att hänga upp sig på en sådan löjlig sak :D

2012-03-16 @ 14:53:05
URL: http://blobban.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test