Handikapp.

Jag ursäktar mitt förra NÅGOT meningslösa inlägg ;) men idag var jag på Edda och sådär, red ut med Lotta på en nya rundan, jag red såklart Vidja och det var jättemysigt =D Sedan hade jag lektion för Hanna och hon pratar mer och mer, trevligt, men nu vill hon nästan bara "springa fort" som hon säger ^^)  Efter detta skulle jag till hammenhög för att fixa mina naglar eftersom jag hade presentkort på detta, nu är jag halft handikappad med dessa ÖVERLÅNGA naglar! Någon med tidigare erfarenhet av långa naglar i stallet o.O please, rädda mig. För övrigt var jag hos Sandra och fick min present som jag sitter och dregglar över just nu, TRÄNSET TILL VIDJA :D I´m so happy happy. det är jättefint!  För övrigt gick hon ASBRA idag, inte passtaktig en enda gång hur fort det än gick i tölten, och nästan höga lyft :D  Klockren pass, fyfan vad fort det gick! Bästa dagen på länge! :D







OjOj! Min ryttarlincens har kommmit nu ca. ett halvår jag skickade in ansökan. Jag tävlade ju på kopior i somras! ^^  Auja, Det blir fint till nästa tävlingssäsong då! Fniss!


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test