Höstväder.


Denna yoghurt är beroendeframkallande och är omöjlig att sluta äta. =((

Det blåste ganska jäkligt imorse, men drog till stallet endå, Red perla lite, det gick VÄLDIGT bra faktiskt, riktigt trevligt, precis när jag ätit min lunch, öppnade himlen sig och jag rusade ut och hämtade Vidja så jag kunde rykta henne lite innan hon blev för blöt (glädjen är inte lika stor när dom är blöta ^^) HIhi, tog i pälsglans i man och svans för skojs skull, antagligen är det ganska bortduschat nu med tanke på regnet, men mysigt hade vi det =D Här kommer bild på sötpai!

Haha, hon gillade flätan lagom mycket ^^

Och imorse fick jag sms av Helen, hon frågade om jag ville hoppa knallen på Torsdag. Det ska tydligen vara samma grej som förra året, det är teori för alla grupper samtidigt, så hoppar några olika hästar och våra ridlärare förklarar hur de hoppar olika osv. Så jag ska gå hoppa Knallen =D Och OM jag har saknat den hästen =) Dom ska även filma honom vid samma tillfälle eftersom han ska säljas =( Jag är ju lagom sugen, fast, jag har ju satsat på Islandshästar nu, han är ju Varmblod. Men han är speciell, det är något med honom, han är härlig =) Det ska iallafall bli kul att få komma till ridskolan igen, det är ju ett tag sedan sist eftersom jag slutade. Besök dom på:  www.osterlensridklubb.se
Bilderna nedan är från ridskolehoppet när vi tappade förstaplatsen med en rivning ;) DAMNIT!


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test