rubrik.

Idag blev lektionen för Camilla inställd men jag och Lotta bestämde oss för att rida endå, lite dumt bestämde vi oss för att testa en väg som Maria visat mig i somras, men jag kommer knappt ihåg stigarna ^^ Så vi red lite vilse, vi hade hela tiden småkoll på var vi var, men det blev som sagt lite fel, så vi hamnade bortom kulla och sen var vi lite vid Sandvången hehe. Så turen blev nästan 2 timmar lång!
Om det blir träning imorgon istället ska jag träna med Eljar eftersom vi ska till ridhuset och träna på vårt program på eftermiddagen med Vidja och Sleipnir.
Och fyyy föör, nu börjar det bli riiiktigt lerigt! När jag kliver på bussen när jag ska hem kollar busschafförerna lite pillimariskt, och inte nog med att jag är smutsigare än en gris, jag har en minst lika smutsig hund med mig. Ibland undrar jag om dom verkligen tänker låta mig åka med ^^
Fick ett nyhetesbrev från Islandshingstar.se, men stod inget intressant som vanligt. Precis som att alla andra är dåliga på att uppdatera sina hemsidor -.-' Blää

Läste en kul sak på aftonbladet.se, "Maneter stora som hästar" har tydligen invarderat Japans kuster, Personligen tycker jag att det är lite läskigt med så stora maneter eftersom jag har lite manetskräck ^^

Men neop, jag tror jag ska kolla lite på ice age III ikväll ;)

Tjingeling :*

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test