Stockholm international horseshow!

Nu är det snart Stockholm international horseshow(27 November)! Och som vanligt kommer vi påträffa våra underbara islandshästar, Deltagare från Svergie och Nederländerna kommer att delta.
Lagen:
Från Sverige;

Hjalti Gudmundsson-Reynir fra Holshusum

Vignir Jonasson-Berserkur fra Stykkisholmi

Madelene Johansson-Glampi från Snararp

Nina Keskitalo-Ardur fra Lúndum II

Från Nederländerna ;

Juliet Ten Bokum-Therna fra Pufu

Odette Nijsen-Bragi fra Aldenghoor

Yoni Blom-Tyrson vom Saringhof

Anjo Blom-Agla vom Saringhof

 

 

Jag hade önskat att jag hade råd att åka dit och få kolla på Hjalti och Vignir!
Jag vill även bara upplysa alla om att jag äntligen efter 2 år ska gå den sista (2:a av 3) ungdomsledarkursen! Finally, Då får jag en riktigt fin jacka som mitt namn kommer stå på OCH med stor text att jag är ungdomsledare! Tufft som attan tycker jag!

Klicka på bilden för att läsa mer om Stockholm international horseshow.


Tycker denna sida är så himla bra!

Klicka på bilden för att komma till spelen

Årets ungdomsledare är utsedd!
Årets ungdomsledare 2009 är 19-åriga Emma Elfsberg från Gagnefs Ridklubb.

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test