Teoridag.

Idag hade jag en lektion och en teorilektion, men till och börja med på väcktes jag av mamma TIDIGT imorse, hon gnällde om att Wilmer betedde sig konstigt och att hon inte kunde sova, Taaack =D Wilmer betedde sig konstigt här nere också, till slut får han kräkreflexer och jag kastar mig upp ur min underbara "sömn" o slänger ut Wilmer som börjar spy =) För att göra det hela lite roligare kom det en gubbe precis då, lovely!
Jag var lagom trött sen när jag kom till stallet ja, Då red jag Vidja lite och tränade på vårt program till julshowen och tramsade lite, senare kom Sofia för sin sista lektion för terminen, den blev tuff ska ni tro! När den var över kom resten för att ha lite teori, det blev lite kort om foder eftersom vi hjälptes åt att fodra, sedan gick vi in och fikade samtidigt som vi gick igenom hästens kroppsdelar på papper, det blev ju lite si och så med det. Koncentrationssvårighgeter x) Strax därefter gick vi ut och tränade kroppsdelar på Stjarni genom att jag skrev kroppsdelar på papperslappar med tejp som eleverna därefter fick sätta fast på Stjarni. Det var nog ganska nyttigt tror jag. Bilden här bredvid är på Stjarni som stolt undervisningsobjekt ;)

Som lite krydda på min vardag så tappade jag min mobil i en pöl med hästkiss idag -.-'




Bilder från när jag tramsade runt med Vidja på lilla volten ^^

För övrigt fick jag ett jätteonödigt nyhetsmejl från islandshingstar.se >.<
Och vill bara påminna er om att ni måste komma på Österlens Ridklubs Julshow den 6 December som jag och Jennie ska vara med på, och jag vill bara påpeka att alla måste åtminstone se mig liiiite, Eljar kommer sno all uppmärksamhet för att han är "skimmel", Jag gråter faktiskt. Alla är så ytliga och bryr sig bara om färgen, Det är lite sorgligt, faktiskt. Bara för det avslutar jag med en stor bild på Grámans öga.


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test