Stjarni sjuk.


(Stjarni)

Haha, fan. jag skrev hela berättelsen om Stjarni precis då jag skickligt nog lyckade klicka ner fliken där jag höll på att skriva detta blogginlägget -.-' Karma finns verkligen, Eller Gud. Det känns förjävligt. Väldigt kortfattat handlade det jag skrev om Stjarni som under gårdagen blev mystiskt sjuk. Veterinären inkallades idag och om ni vill veta något så får ni kommentera eller fråga mig.

För övrigt har jag delat 90-säng med Wilmer inatt
och fått lyssna på hans skällande  :@
Jag har även blivit köldskadad trots
isolering, element, 2 täcken, mjukisbyxor och tjocktröja.
Härligt att sova i egen säng inatt ;)



Heja Illingur frá Tóftum som är världens högst bedömda hingst!
Illingur betäcker hela betäckningssäsongen 2010 på Frihamra Gård.
Bokningsavgiften är 2000:- som betalas för en garanterad plats.
Han är totalbedömd till 8.73 och har 8.88 för ridegenskaper och 8.51 exteriört.

Finns på:  www.frihamragard.se

Lämna en tolle!
Postat av: helma

Vad är det för fel på Stjarni?

2009-10-21 @ 18:55:58
Postat av: Saga

Svar till Helma:

Jag tyckte han var hängig hela dagen igår så och åt ingenting, låg mycket ner så jag misstänkte kolik. Jag bad Göran ringa veterinären och hon bad oss gå ut och gå med honom och det är ju just det man gör vid kolik. Sen imorse blev han sämre så vi ringde veterinären igen så hon fick komma och ge honom dropp. För tillfället vet vi inte vad som är fel på honom men han har inte bajsat sedan igår så något är uppenbarligen fel, Men han fick loppfrön och linsfröolja innan idag så vi hoppas det sätter fräs på magen!

2009-10-21 @ 19:49:41

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test