8

Red HörreBörre idag, större delen av passet tog jag mig tid att forma genom honom i traven, han har verkligen jättejobbigt i vänstervarvet i trav och kräver mycket ytterhjälper. Så tänkte jag när jag skrittade fram hur jag skulle balansera upp honom utan att tjata ut vänster, jomen självklart! Åttan! Ack, så underskattade åttan. Efter ett par "varv" i åttan travade han på och bar sig fint själv! Mer plus i kanten på att han står superstilla i stallgången nu!


Jag säger bara detta, försök titta på denna utan att skratta hysteriskt:


Saga & Louise konversation i stallet:

Saga- Om nu dom säger att tvådelade bett ligger så dåligt i hästens mun, hur kan det då komma sig att vissa hästar trivs så jäkla bra med det då?

Louise- Njae, jag vet inte...

Saga- Jaja, smaken är som baken!

Louise- Ja precis, TVÅDELAD!

Hahahhahahahhahahahhahah, det var riktigt roligt vid detta tillfället ^^
Hur dålig humor får man ha?! -.-'


Lämna en tolle!
Postat av: Camilla Prager

Jag bara äääääälskar 8:an!

2010-08-20 @ 17:37:14
URL: http://ryttarcoach.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test