Dåligt!

Alltså, såhär. Jag sitter just nu och surfar inne på bloglovin.se och kikar på hästbloggar, och tro mig när jag säger att mina ögon tåras. Inte en enda hästblogg om islandshästar, inte vad mitt öga skådar iallafall. Okej, klockan är för mycket, mina syn är lite grötig. Men snälla, kan någon hitta en "islandshästblogg" så mitt hjärta kan börja slå igen?!

(Klicka på " bloglovin' "för att komma till sidan)


Och idag, när jag var med Louise på sandvången tog vi bara in och ryktade Gymir, så skulle Louise gå o göra något, så skulle jag passa Gymir sålänge. Och När Louise kom tillbaka så såg det ut såhär, ERKÄNN att jag är världens bästa hästpassare?!

Och ett fötydligande om var vi var parkerade! ^^)


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test