Louise och Saga

MSN-konversation:

Louise Sjöstedt säger:
Din tuffingimage
Japp ^^
Men alltså ärligt
Du är den människa som känner mig bäst
Du vet knappt när jag fyller år eller så

Dagiiis . säger:
HAHAha .
xD

Louise Sjöstedt säger:

Men du vet fan vad jag känner i olika situationer
Louise Sjöstedt säger
If you were a dude. I would totaly do you
Dagiiis . säger
hahaha .
varför är vi så jävla cp?
Hur fan kan du liksom gilla mig fast jag är ett jävla as ibland typ ?

Louise Sjöstedt säger

För att vi bara passar så jävla bra ihop
Men jag vet inte. Jag fattar det inte
Louise Sjöstedt säger
Haha
Fy fan
Tänk om vi hade varit systrar. Våra föräldrar hade hottat oss i väggen
Vi hade ju aldrig hållt käften
Vi hade legat hela nätterna och bara.. viskviskvisk. HAHHAHAHAHAHAHAHA

Dagiiis . säger
xD
Asså.
jag vet inte vad jag ska säga 

Louise Sjöstedt säger
Du dör av skratt
Jag vet
Vad ska man säga om detta, är vi
En hör ihop som två träd med samma rot?
Timon & Pumba?
Micke & Molle?
Helan & Halvan?
Lille skutt & Bamse?
Dunderkarlsson & Blom?
JD & Turk?

Ja, vem vet hur lång listan kan bli...

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test