Hoooomiie

Nu är jag hemma igen efter lektionen jag haft, det gick bra idag också, trots att jag kanske var en aning seg så piggnade jag till när vi kom igång. Det var inget stjärnhopp, men det var helt klart förbättring idag från förra gången, och det är ju bara till o pusta ut då för min del att det jag lär ut inte är helt åt skogen! Hahahha!

Jag tyckte mig idag vara mycket bättre i armen, men nu såhär i efterhand så känner jag hur det kryper fram lite runt axlen, det gör liksom inte ont när jag använder den, men efter jag har anstängt den så gör det ont när jag väl slappnar av. SÅ STÖRIGT.  Vill ni se mina sår?! :D Dom är smaskiga och fina!


Vill ni smaka? =D

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test