Söndag förmiddag.

Idag tycker jag det har varit en ganska effektiv dag FASTÄN det är söndag som annars är segdagar! Jag var tvungen till o vakna tidigt så att jag kunde meddela tjejen jag skulle ha lektion för att jag kunde komma senare idag eftersom uteritten blev inställd! Sagt och gjort, sedan somnade jag om igen. Vaknade lite senare, då gick jag o köpte bullar (OM det var duktigt av mig) tog med W samtidigt. Åt frokust o sånt. Sen jättemycket senare orkade jag inte bara sitta hemma och dega, så jag frågade Per om han ville följa med till Stens huvud och gå lite! Sagt och gjort, tog med W då. Här kommer det lite bilder!

Ja, som ni ser fick Per agera modell! ;) Det blev nog ett par bra bilder tror jag!

Lämna en tolle!
Postat av: jens

det var säkert dom korna som jagade åss kommer du ihåg jag hatar kor

2010-10-21 @ 00:27:09

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test