AUNÄ!

Alltså, Idag när jag körde bil blev jag tutad på två gånger inom loppet av ½ minut o.O Vad är det med dagens bilförare? Jag ska förklara.
Jag stod stilla vid rött ljus i t-lilla korset vid Bo Ohlsson i väntan på grönt. Efter en stund blev det orange och jag började så smått rulla frammåt, då tutar jävlen bakom mig?! Och det var inte ens grönt ännu?! NÄ NU JÄVLAR -.- Jag var inte ens långsam ut. Sedan direkt efteråt skulle jag direkt in höger till Bo O's parkering så saktade jag ner något eftersom kanten är ganska skarp och svängen något snäv från det hållet. OCH DÅ TUTAR EN  TILL PÅ MIG. GRRRR Alltså, så långsamt kör jag faktiskt inte ?! >.<
Samma sak på vägen hem till Simrishamn, jag följer alltid hastigheterna, kör aldrig onödigt för fort eller långsamt. Så, alltså. Jag körde typ 92 km/h på en 90 väg, och då kör gubbjävlen bakom mig om. Hallå?! Helt onödigt. Och olagligt. Alltså, inte för att det är mitt problem men jag stör mig på det och hoppas sånna kör i diket och dör eller något annat lika trevligt. Det är inte så att jag INTE tycker man får köra för fort om man vill det, men i så fall behöver man inte göra det när det är andra på vägen -.-'

Jag är inte helt seriös i denna texten, kände bara att jag behövde avreagera mig lite.

För övrigt hade jag det trevligt på Bo O' i min ensamhet, kollade runt lite på saker jag ville ha men inte behövde. Tex. Olika sorters roliga pennor, kritor och dylikt. Sen gick jag och köpte, det jag skulle tänkte jag skriva. Men det gjorde jag ju inte alls. Men jag köpte sånt som jag nästan behövde lite. Kanske i framtiden, eller något?
Köpte Parfym, Hårmousse, deo och nagelack. Värsta storshopparen här! :D

Jag har också köpt världens dyraste fika, 82 Jävla kronor! o.O För en mini, mini, MINI baguett och en latte. Jag dog lite inombords eftersom jag är smått fattig för tilfället Ehh....
I stallet började jag med att rida Kvika eftersom Camilla var hemma imorse och jag inte gillar att ta ut Kvika och fölis när jag är ensam. (Fölis är sån äventyrare ^^) Det gick bra, hon var väldigt snubblig i början, men det gick över. Hon hade nog inte riktigt vaknat ;) Sen fick jag en liten mini-lektion av Camilla när jag red Hörre och det var en liten tankeställare! Promenix med Birk och sen ryktade jag alla småpojkarna i hagen (Eddie, Týri och Draupnir). Jag tog även Katten och gjorde en ganska lyckad join up (ganska lyckad eftersom jag bara är ganska duktig på det).


En bild piffar upp inlägget.
Jag har verkligen fantasibrist. Vad ska jag rita?! Någon som vill ha en bild?

Lämna en tolle!
Postat av: Anonym

Hej! Jag skulle jätte gärna vilja ha en bild på min häst :) Tror du att du skulle ha tid med det?

2011-11-26 @ 17:21:23

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test