Fredag

Det blir antagligen full rulle i helgen, så vi får se hur det blir med uppdateringar!

- Idag försov jag mig, DÅLIGT SAGA! Men sen när jag kom till Graneborg fixade jag stallet ganska nogrannt och lade i ordning grejer. Red Hörre, ställde fram ett hinder för skojs skull, typ ett 30 kryss ;) Men det var inte för den sakens skull. Mest för att variera ridningen lite. Red lite dressyr först, duktig var han, sedan skrittade jag över krysset, och då sa han "Men hjälp, är du helt mega säker på att jag ska gå över detta?!" Men jo, sagt och gjort. Sedan travade vi över och då jädrar tog vi i för kung och fosterland och patta på i fill galopp efteråt ;) Avslutade med att skritta till brevlådan.

-Red sedan Elfur, med de nya bootsen! Gick lite bättre denna gången, gjorde samma sak med henne som med Hörre, Och hon var också duktig, men hoppade inte så mycket, det vart jobbigt tyckte hon!




Mói <3

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test