Onsdag.

Tog bussen imorse till sandvången, när jag kom hjälpte jag Simon att rensa bakom stallet så vi kan få in lite ljus i stallet! Och jag kan säga att vi fick bort en hel del! Det blev fint, strax därefter som vi blev klara hämtade jag in Heba och red henne, jag tänkte rida på banan, men jag lät mig förföras av det fina vädre och red ut istället, och hunden fick följa med, Skööönt som fan! En uteritt ensam med bara hästen och hunden! Hon skötte sig bra i alla gångarter.
När jag lämnade Heba tog jag in Solen som skulle få käka lite eftersom hon inte tjockar sig lika bra som de andra. Sen målade jag lite också, det var dukigt av mig. Det är så äckligt när man får färg överallt -.-' Även min hund blev målad >.< Skickligt. Jag fick sluta lite tidigare och fick låna Grönisen även denna vecka<3

Så jag körde ut till Graneborg! Där långlinade jag Katten, det gick bättre än jag trodde, lite springig i början men hon lyssnade bra och gjorde som jag bad om. Sedan red jag Hörre, Jag vet att jag brukar säga att han är pigg, men alltså, idag var han VERKLIGEN pigg! Ja, alltså. Jag kan erkänna att vi inte fick ut så mycket av det ridpasset mer än att han fick motion ^^ Haha, han är söt (Ja, det var nödvändig info)
Jaha, resten av dagen: Jag kom hem och somnade! Sen kom jag på att jag måste blogga något meningslöst! ;D
En bild från en grymt rolig kväll! (Måste variera mig lite från hästbilderna)


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test