Långritt!

Idag var det långritt från Sandvången Gyllebo, och jag trodde jag skulle avlida imorse när jag gick upp, jag har liksom gått upp tidigt hela helgen -.-' men vad gör man inte för lite ridning och gott sällskap!? Jag glömde räkna exakt hur många vi var men om jag skulle gissa såhär nu i denna stund tror jag att vi var ca. 12 stycken, Inga hemska olyckor eller avtrillningar. Det var bara K's häst som snubblade till mitt i en nedförsbacke och gick ner på knäna, skrapade upp lite men inga hältor eller köttsår! Vi kunde fortsätta precis som vanligt!
Vi red ner till Gyllebo och fikade sen fortsatte vi raka vägen hem. Vi var samanlagt iväg i 3,5 timme och det var LAGOM kan jag säga, den sista biten hem tänkte man "Hem, hem, hem!" Så nu har man lite skav i gumpen och sånt trevligt! Dimma kommer sova jättegott inatt! Tror jag ska gå ut en runda med henne eller något imorgon så hon inte blir stel som en planka eller stäcker något den stackaren!

(Dimma och Ålbjörn som också var med på turen)
Läs om SIF's årsmöte här:
http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&m1=45240&a=613063

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test