Ridning = Kuligt

Visst är det kul när det går bra?! =D Haha, Igår när jag red Dimma så gick det inte alls bra, jag vet inte om det berodde mig eller vad det var. Men hon var total-låst i nacke och stel i hals och bog, Dock var det inget fel på gångarterna precis. Men som sagt kändes inte alls bra. Men lika glad är jag för det!

Men idag när jag red gav jag mig fan på att hon inte fick vara stel och låst, så jag kämpade röven av mig för att få henne lösgjord och mjuk, och det blev hon fanken också. Sen gick hon ljuuuuvligt. Körde på i skritt, trav och galopp. Och det kändes riktigt bra. Sedan slängde jag på 'lätta' viktboots, och töltade lite, sedan körde jag lite ökad trav på diagonalen och Saaaaaaaataaaan säger jag bara. Den traven är inte o leka med. Blir man inte bara glad när det går riktigt bra?!
Känns riktigt bra inför tävling nästa vecka, sen får det gå som det vill! =)

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test