Blääää

- Come on liksom, Jag har ringt hela morgonen till Hästkliniken eftersom de bara har telefontid en timme om dagen, de första 20 minuterna så svarar de inte, sen är det upptaget hur länge som helst, sen när jag ringer och det inte är upptaget längre så svarar de endå inte!
Och sen ringer jag nån minut innan telefontiden är så slut så är det upptaget igen! Jag PALLAR INTE! Hur kasst är det? Det är sånt man lackar ur på....

-Och så funderar jag på vilken hovslagare jag ska ringa, Eddies tassar är mycket fina, men det är ju inte jag som är experten och det har gått rätt lång tid, så ska se till o få 'hovslagaren' till stallet inom kort.

Jag gillar denna bilden, från tidiga 2011,
Skoning a la shettis!


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test