Morr & Gäsp

Ooh, det blev en tidig morgon idag igen för att ringa till Bollerup igen,
HÖR OCH HÄPNA, de svarade på första försöket!
Dock så måste dom ha trott att jag var helt dum i hoed eftersom jag satt helt nyvaken och yr i skallen, Ibland säger jag lite konstiga saker när jag är trött, som när jag satt i bilen med Louise så skrek jag "VAAAAAA!" utan att fatta det, så att eh ja.
När han svarade, 'Välkommen till Bollerups..blabllba' så brast jag ut i chock och nästan skrek "GODMORGON!" sedan blev det en sån där pinsam tystnad för min hjärna tog någon återhämtningspaus, sen hittade jag tillbaka till mitt vett och förklarade att jag ville ha tid till vaccination, och jag kunde knappt talföra mig under hela telefonsamtalet.
Jag tänker ALDRIG igen ringa när jag är sådär yrvaken!

Eddiemannen fick följa med mig och Jossan på en promenix i skogen, tänkte att han kan ha någon veckas vila nu eftersom han endå ska bli vaccinerad, han vilade igår och promenixade bara idag, så det blir nog precis lagom.
Ska ut och rida med några vänner på Måndag, men kommer nog ta en annan häst, för hans skull...

Nu ikväll har jag och Jossan gjort pepparkakor, och ja, har man inga pepparkaksformar får man ju göra alla handmade xD De blir som de blev. xD



Jag hoppas att ni såg att vi har gjort en ananas, en svampbob och en Gary! x)

Kan ni se vad det är vi har gjort?! Den som gissar rätt på alla får nåt fint!

Lämna en tolle!
Postat av: Gegga! :D

Attans bananer. där e ju två jag inte kan lista ut vad det e :(



Gris - Hjärta

Hundben - Snopp

Jack Skellington! - Smilie

Blomma - Snigel (GAAAAARY)

Ölburk - Bajskorv? XD

Katt



Ananas - Svampbob

Delfin - Ägg

Hittepo - Bulbasar

Fladdermus - Spöke (eller skall det vara diglet? :P)

Krona

2011-12-15 @ 23:23:43

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test