Stallet

Som sagt filmade Angelica mig när jag red, och filmerna är ju inte så tokiga förutom att jag inte kan skärpa till mig när jag vet att jag blir filmad, och givetvis påverkar det Eddie lite.
Men inte så farliga, jag får klippa i dem lite för de är ganska långa, så vi får se vad det blir av de då.
Än så länge kan ni få se några printade bilder:

Detta är ju såklart de bättre momentbilderna jag har valt ut, men ungefär såhär ser det ut i traven,
Hela sanningen kommer på filmen sedan, jag döljer inget ;)


Galoppen här i ridhuset är inte alls lika bra som den där ute, men han är jättetrevlig i galoppen och där finns mycket att utveckla!


Detta var första gången vi verkligen töltade i ridhuset, har gjort det enstaka gånger ute och där var det helt klart lättare, detta är ju inte mycket för världen just nu, men det tar sig ;>


Avlutar med en liten skrittbild.


Eddie är lite egen och kör på bruna strumpor istället för vita ;)

Lämna en tolle!
Postat av: viki

Har en fråga, en häst jag känner på min ridskola har kronisk lymfangit. Kommer hon att kunna fortsätta som ridskolehäst i många år till? Svullnaden vill inte gå ner (vänster bak) trots att hon både haft bandage och varit och rört sig i hagen.. är det farligt? Hon har vart svullen ett par dagar nu, och de sista månaderna har hon många gånger haft bandage...

Hoppas du svarar!

2011-12-13 @ 22:15:34
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test