Stallsnoppen

- Om bara en liten stund ska jag och A köra in till stallsnoppen och mögla lite,
Jag vet inte riktigt vad hon ska ha, men jag ska kika på bett till Eddie eftersom det jag har nu är någon storlek för långt och så kan vi inte ha det! Det har funkat hittils, men klart pågabläran ska ha ett bett som  passar!
Sen ska jag ha en säck morötter och kika på vad mineralerna kostar eftersom jag och L ska dela på en säck, om det är för dyrt så åker vi till ett annat ställe (snåla som vi är=D).
Nej, jag ljög, SPARSAMMA kallas det ju!

- Eddie himself får vila idag, så blir det kanske en kort skrittrunda i skogen imorgon eftersom det är Miljöträningskurs på Attusa po löördaag, Får se då också hur mycket han orkar göra med mig uppsutten, det är ju ganska krävande för den lilla hjärnan med så mycket intryck på så kort tid, och 2 timmar varar den också, så gör kanske halva uppsuttet och halva från marken, Han är ju dutti påg.

- Och sen om man skulle ta hem schabraket och tvätta det innan lördag, Eddie han var så underbar och trampade på det när det låg i stallgången, med sina INTE-JÄTTE-LERIGA-TASSAR....... Morr

Eddies 1,80(eller vad han är) kompis, han tror han är lika stor som ;>
Att gå bredvid honom när man rider ut, är ju bara.. Känner man sig liten eller?


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test