Torino&Eddie


Det har stått stilla här ett tag, men idag åkte jag i till stallet i DAGSLJUS, tänka sig.
Tog in Eddie som har blivit halft vildhäst (inte) och ryktade och det tyckte han var SÅÅHÄR skönt! Stod med öronen rakt ut när jag kammade pannluggen på honom vilket är något av det bästa han vet, ryktade genom HELA Eddie grundligt. Sedan släppte jag ut honom i en lillhage medans jag gjorde i ordning till Torino.

Och då tänkte jag ju också, äh skit samma, jag släpper ut Torino till Eddie så kan de leka lite, Torino som i vanliga fall går i liten hage ensam om dagarna  tyckte ju detta var HELT FANTASTISKT. Jag filmade lite med mobilen när de träffades och busade i hagen!




Om man känner Torino som den häst han är, kan man INTE tro att detta är han, Torino är lugnet själv. Men nu när han fick en liten Eddie-kompis blev han väl överlycklig ;)

Sedan stod de och åt som bästa vänner, Hihi


Lämna en tolle!
Postat av: Isabel

undra vem som springer med en skottkärra där i bakgrunden (?) hmmm...

2011-12-30 @ 15:53:33
URL: http://idemirel.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test