Trolololo

Okej jag ljög, det blev inte riktigt som jag tänkt, efter vi varit på stallSHOPEN idag så åkte vi direkt till stallet och eftersom jag hade med mig TVÅ nya grejer tillbaka så förstår ni ju själva att jag bara MÅSTE prova dem x)
Såhär såg det ut:

Efter några mindre justeringar satt det som vanten eller vad man säger?




På stallshopen träffade vi på en ovanligt snygg brud?!?!?!?!?!

Okejdå, jag ljög.....
Hade jag haft pengar hade jag ju köpt den hjälmen, det finaste jag sett på länge, fanns en till som jag tänkte att A kunde ha, men hon ville inte ens prova den :<<<<



Mellan vi var på stallshopen och Sandvången åkte vi hem till henne eftersom hon skulle byta om till ridkläder (Konstig människa som inte kunde gå på stallshopen med ridkläder, HIHI)
Då passade jag på att fota 2 inackorderingar och hennes shettis! Aaa stackars er får dras med en massa halvkassa mobilbilder, men har inte haft ork att släpa på min feta bebis....blablabla....



Och bara såhär en fråga vid sidan, har ni sett hårigare öron än Hörres?!


Lämna en tolle!
Postat av: Angelica

Säxy Saga...! Haha! Får ju va civilklädd nån gång! ^^,

2011-12-08 @ 19:58:19

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test