Andra gången på Eddie!

Detta är då den andra gången jag sitter upp på Eddie! Och jag VET hur megaskittöntig jag låter, jag kan inte fatta att jag låter sådär! Hata mig inte nu snälla =((((
(Men erkänn, andra gången uppsuttet och vi går helt själva!)


Och kommentera inte ens säkerhetsfrågan i det hela, vi på sandvången vet inte vad säkerhet är!
Vi förstår definitift inte att man inte ska ta fram mobilen och filma när man sitter på en så pass lite riden unghäst,
Å andra sidan är jag Saga Blixt Åman inte direkt så känd för att vara särskilt försiktig x)

(Tro nu inte att jag är värsta hulliganen som ger hästarna en traumatisk upplevelse som ger men för livet! Så är det inte! Men det förstår väl ni? Ni som är så smarta och duktiga, Hihi!
Det är mer så att jag har en så lättsinnad syn på hästhantering och inte tycker att allt ska vara så spännt och stramt då blir hästen också det.)
Jag har haft värsta workouten idag i stallet, först släpper jag ut alla hästarna, 12 stycken och ger dem frukost, sedan ska Islandshästarna ha ett megalass med hösilage, det är nog det värsta, ni vet när man fyller kärran, går 3 steg sen ramlar hälften och man vill bara ()#%/)#W%#.
Det var i samma veva som jag tog in Eddie, Sedan medans han stod inne och åt frokust mockade jag, gjorde mat till både Torino och Nikita som jag skulle ta hand om idag. Klockan var då ca. 8 när jag vart klar med det, då började jag bli lite mör, men jag tog endå en liten promenix i skogen med Eddie som ni vet.
Sen kom jag tillbaka nu på kvällen och red lite, och jag skojar inte när jag säger att jag luktade HÄST när jag kom hem, en dusch var till o föredra!

Jag måste dock erkänna något som inte är hästrelaterat,,,,
Jag har en favorittallrik, jag kan bli otroligt arg om jag har planerat att äta på den och sen kommer hem och ser att den är använd...  Det är ganska konstigt egentligen, att se fram emot att få äta från en speciell tallrik.
Haha, lite konstig är jag nog.

Här ser ni den ljuvliga, ......OM ni kan se den bakom jättelasset med mat som jag antagligen inte kommer orka trycka i mig! Haha

Lämna en tolle!
Postat av: Snutte Snuttesson

Smygfis eller inte? Vet inte vad som är bäst...

Du är skit duktig Saga förutom dit säkerhetstänkande men så länge det inte drabbar hästarna (vilket jag vet att det inte gör) så är det väl helt okej...

Och med tanke med att filma med din Canon så är där ingen autofokus på den när du filmar så det kan bli si sådär när man bara har en hand men prova imorron och se!

2011-11-03 @ 19:49:56

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test