Barnfilm

Ja, alltså. Jag sitter nu hemma och passar två av bröderna, och det lättaste sättet att göra det är att starta en film åt dem, och då var det ju yngst som valde, så satt vi framför film-skåpet men det stod stilla, så började jag ge förslag och ja de var väl inte så tokiga tyckte den yngsta, när jag satte i filmen då så var det HEEEELT FEEEL! ÅÅÅÅHHHH, VREEDEEEEEN!
Hur ska jag veta att det var fel film när han först sa att den var okej =((((( Barnet vi pratar om är alltså typ 2 år gammal. Vet ni hur arga de kan bli?!

Nu tittar vi på en läskig Disney film, en sån som är fylld med massor av gamla kort-filmer från typ 1800-Frös ihjäl!

Alltså, vad är Pluto för ras egentligen? You tell me.


Over and Out - Saga

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test