Byta tema?

Jag har funderat ett tag på att byta tema, jag har kört med detta lila ända sedan jag startade bloggen, och det är väldigt längesedan nu, jag vet inte, lila är en av mina favoritfärger, men det är inte så neutralt, jag vet inte.
Hur känns det för er som läser?!
Har ni några tips på bra färgteman och färgkombinationer?
Här nedan har jag gjort en bild på lite färgförslag, gillar ni någon av dem, eller har  ni egna superbra förslag?

Sen är det väl dags att ändra headern lite?! Nu när Eddie är med i bilden och bloggen numer mestadels kommer handla om honom så kanske det inte är mer än rätt? ;) Men headern kommer efter färgändringen då färgen på headern helst ska matcha! ;)

Ni som har hängt här länge, kommer ni ihåg när jag hade Eddie som header för längesedan?! :p


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test