Isabell eller Skimmel?

En sak som jag tycker är lite rolig, och nu menar jag inte att dumförklara någon.
Att många tror att Eddie är skimmel, det tycker jag är lite skoj eftersom skimlar inte föds som skimlar, utan de föds typ svarta, svartbruna, fux eller något sånt och sen blir de ljusare med åren, de är ju inte  helt vita förrän i mycket äldre dar, och inte för att det är något man MÅSTE veta som hästmänniska, men de flesta har ju ganska bra koll på det. Men trots de så kallar de endå honom "skimmel", Hihi ^^
Å andra sidan håller jag helt klart med om att han är väldigt ljus!

Fast gör man såhär så ser man ju helt klart att han inte är skimmel, om man jämför med tex. Heba här nere till höger som är skimmel född fux, nu 10 år gammal.

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test