Jag ljög!

Okej, jag erkänner, jag ljög i inlägget igår, fastän det inte var planerat så.
Jag hade egentligen tänkt jobba lite med Edide idag, rida eller något sånt, men alltså, ärligt, ridning är inte kul i detta vädret, inte ens i ridhuset. Det tar säkert mycket energi att stå ute i detta också..
De har blivit uppsläppa till hagen uppe vid stallet där de har "uteboxar/vindskydd" de kan gå in i och skydda sig mot stormen men precis som vanligt så är det INGEN som står där inne.
Men de har ju det endå ganska skönt eftersom de har lä bakom ridhuset och stallet, samt hela sträckan med granar som går längs gårdsgränsen/hagen.

Så idag bjuder jag på en söt hundbild för att glömma stormen där ute! ;)


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test